Gaea Sitia PDO. Nέα εικόνα για τον παραδοσιακό διεθνή ηγέτη των ελληνικών ελαιολάδων!

χρήσιμα και σημαντικά!

κατεβάστε τα, τώρα

είπαν, έγραψαν!

δημοσιεύσεις, νέα, άρθρα

δικτυωθείτε μαζί μας!



 

 

 

μελέτες όπως αυτή:

Το κορυφαίο εξαγωγικά ΠΟΠ Σητεία της εταιρείας Gaea αποκτάει νέα, ανταγωνιστική εικόνα

Η εικόνα του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου Gaea / Sitia PDO, έκανε εδώ και αρκετά χρόνια μια από τις πιο επιτυχημένες διεθνείς καριέρες, Σε γυάλινη φιάλη και με ετικέτα που ήταν καινοτόμα όταν πρωτοσχεδιάστηκε και παρέμενε απολύτως αποδεκτή και σήμερα, το ποιοτικά κορυφαίο ελαιόλαδο προστατευόμενης ονομασία προέλευσης της Gaea έγινε η καθημερινή επιλογή πολλών καταναλωτών σε όλο το κόσμο. Ειδικά, η εικόνα του περήφανου Κρητικού της εικόνας, αποτέλεσε την πηγή αρκετών αντιγραφών.

Όμως, οι καιροί αλλάζουν, μαζί με τα καταναλωτικά κριτήρια και νέα προϊόντα μπαίνουν στην αγορά. Κάθε σοβαρή μάρκα οφείλει να επανεκτιμάει τη θέση της και να αποφασίζει τις αναγκαίες αλλαγές, όταν πρέπει. Αυτό συνέβh και στην περίπτωση του Gaea / Sitia PDO, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού τριών βασικών κωδικών της γκάμας της εταιρίας. Νέος πρωτότυπος λευκοσιδηρός περιέκτης και νέα εξελιγμένη εμφάνιση.

Νέα; Όχι ακριβώς.


Η μελέτη ανέλυσε την υφιστάμενη εικόνα, ξεχώρισε τα θεμελιώδη στοιχεία της και τα διατήρησε ως γέφυρα της προηγούμενης προϊοντικής παρουσίασης με την νέα αναμορφωμένη. Έτσι, η παραδοσιακή παλιά εικόνα του αγέρωχου Κρητικού που λέει “Ελλάδα, Κρήτη και παράδοση” είναι πάντα παρoύσα, μαζί με τον τρόπο που εμφανίζεται το σήμα της Gaea στο χαρακτηριστικό έντονο πορτοκαλί φόντο, ώστε να μην χαθεί ούτε ένας από τους καταναλωτές που προτιμούσαν το προϊόν.
Όλα τα άλλα, από το χρώμα του φόντου του περιέκτη μέχρι την γραμματοσειρά, εκμοντερνίστηκαν με στόχο να δημιουργήσουν την αναγκαία ευχάριστη έκπληξη στο ράφι που είχε ανάγκη το προϊόν, για να ισχυροποιήσει και πάλι την θέση του στο ράφι.

Οι πωλήσεις, πριν και μετά, δείχνουν ότι η μελέτη ήταν παραπάνω από εύστοχη.  

κλίκ εδώ και επικοινωνήστε μαζί μας!