Gaea Κalamata PDO. Nέα εικόνα για το διασημότερο ΠΟΠ Καλαμάτα ελαιόλαδο της χώρας μας!

χρήσιμα και σημαντικά!

κατεβάστε τα, τώρα

είπαν, έγραψαν!

δημοσιεύσεις, νέα, άρθρα

δικτυωθείτε μαζί μας!



 

 

 

μελέτες όπως αυτή:

Το εξαγωγικά κορυφαίο ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτα της εταιρείας Gaea, αποκτάει νέα, ανταγωνιστική εικόνα.

Η εικόνα του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου Gaea / Κalamata PDO, έκανε εδώ και αρκετά χρόνια μια από τις πιο επιτυχημένες διεθνείς καριέρες, Σε γυάλινη φιάλη και με ετικέτα που ήταν καινοτόμα όταν πρωτοσχεδιάστηκε και παρέμενε απολύτως αποδεκτή και σήμερα, το ποιοτικά κορυφαίο ελαιόλαδο προστατευόμενης ονομασία προέλευσης της Gaea έγινε η καθημερινή επιλογή πολλών καταναλωτών σε όλο το κόσμο.

Όμως, οι καιροί αλλάζουν, μαζί με τα καταναλωτικά κριτήρια και νέα προϊόντα μπαίνουν στην αγορά. Κάθε σοβαρή μάρκα οφείλει να επανεκτιμάει τη θέση της και να αποφασίζει τις αναγκαίες αλλαγές, όταν πρέπει. Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Gaea / Κalamata PDO, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού τριών βασικών κωδικών της γκάμας της εταιρίας. Νέος πρωτότυπος λευκοσιδηρός περιέκτης, και νέα εξελιγμένη εμφάνιση.
Νέα; Όχι ακριβώς.


Η μελέτη ανέλυσε την υφιστάμενη εικόνα, ξεχώρισε τα θεμελιώδη στοιχεία της και τα διατήρησε ως γέφυρα της προηγούμενης προϊοντικής παρουσίασης με την νέα αναμορφωμένη. Έτσι, η παραδοσιακή παλιά εικόνα του χαμογελαστού καλλιεργητή που λέει “Ελλάδα και παράδοση” παρέμεινε, μαζί με τον τρόπο που εμφανίζεται το σήμα της Gaea στο χαρακτηριστικό έντονο πορτοκαλί φόντο, ώστε να μην χαθεί ούτε ένας από τους καταναλωτές που προτιμούσαν το προϊόν.
Όλα τα άλλα, από το χρώμα του φόντου μέχρι την γραμματοσειρά, εκμοντερνίστηκαν με στόχο να δημιουργήσουν την αναγκαία ευχάριστη έκπληξη στο ράφι που είχε ανάγκη το προϊόν, για να ισχυροποιήσει και πάλι την θέση του στο ράφι.


Οι πωλήσεις, πριν και μετά, δείχνουν ότι η μελέτη πέτυχε τον στόχο της.  

κλίκ εδώ και επικοινωνήστε μαζί μας!