Gaea Organic. Νεα εικόνα για το πιο πετυχημένο βιολογικό ελληνικό ελαιόλαδο!

χρήσιμα και σημαντικά!

κατεβάστε τα, τώρα

είπαν, έγραψαν!

δημοσιεύσεις, νέα, άρθρα

δικτυωθείτε μαζί μας!



 

 

 

μελέτες όπως αυτή:

To εξαγωγικά κορυφαίο ελληνικό βιολογικό ελαιόλαδο της εταιρείας Gaea, αποκτάει νέα, ανταγωνιστική εικόνα.

Η εικόνα του προϊόντος Gaea Organic, έκανε εδώ και αρκετά χρόνια μια από τις πιο επιτυχημένες διεθνείς καριέρες, Σε γυάλινη φιάλη και με ετικέτα που ήταν καινοτόμα όταν πρωτοσχεδιάστηκεγι'αυτό άλλωστε και αντιγράφτηκε συχνά στα χρόνια που μεσολάβησαν, το βιολογικό ελαιόλαδο της Gaea αγαπήθηκε και κέρδισε άξια τη θέση του στο τραπέζι πολλών οικογενειώνσε όλο το κόσμο.

Όμως, οι καιροί αλλάζουν, μαζί με τα καταναλωτικά κριτήρια και νέα προϊόντα μπαίνουν στην αγορά. Η ανάγκη για το καινούριο είναι έμφυτη σε όλους μας. Κάθε σοβαρή μάρκα οφείλει να επανεκτιμάει την θέση της και να αποφασίζει τις αναγκαίες αλλαγές, όταν πρέπει.
Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του βιολογικού ελαιόλαδου της Gaea, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού τριών βασικών κωδικών της γκάμας της εταιρίας. Νέος πρωτότυπος λευκοσιδηρός περιέκτης, και νέα εξελιγμένη εμφάνιση.
Νέα; Όχι ακριβώς.


Η μελέτη ανέλυσε την υφιστάμενη εικόνα, ξεχώρισε τα θεμελιώδη στοιχεία της και τα διατήρησε ως γέφυρα της προηγούμενης προϊοντικής παρουσίασης με την νέα αναμορφωμένη. Έτσι, η παραδοσικαή παλιά εικόνα της κυρίας που λέει “Ελλάδα και παράδοση” παρέμεινε, μαζί με τον τρόπο που εμφανίζεται το σήμα της Gaea στο χαρακτηριστικό έντονο πορτοκαλί φόντο, ώστε να μην χαθεί ούτε ένας από τους καταναλωτές που προτιμούσαν το προϊόν.
Όλα τα άλλα, από το χρώμα του φόντου μέχρι την γραμματοσειρά, εκμοντερνίστηκαν με στόχο να δημιουργήσουν την αναγκαία ευχάριστη έκπληξη στο ράφι, που είχε ανάγκη το προϊόν, για να ισχυροποιήσει ξανά την θέση του στο ράφι.

Οι πωλήσεις, πριν και μετά, δείχνουν ότι η μελέτη έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. 

κλίκ εδώ και επικοινωνήστε μαζί μας!